خدمات نصب نرم‌افزار پریماورا تحت شبکه (PPM)

نصب صحیح و کامل نرم‌افزار پریماورا تحت شبکه و با رعایت تمامی الزامات مراحل نصب و پیاده سازی، بسیار حائز اهمیت و نیازمند تخصصی ویژه است. پیاده سازی پریماورا در یک شبکه کامپیوتری، مستلزم نصب و پیکربندی آن در سرورهای شبکه و همچنین کلاینت‌های مختلف است.

اگر به دنبال یک راهکار قابل اعتماد و موثر برای نصب، پیکربندی و پیاده سازی نرم افزار پریماورا تحت شبکه (PPM) برای سازمان خود هستید، ما با تیمی از متخصصان ماهر و مجرب با بیش از دو دهه سابقه در زمینه نصب و پیکربندی نرم افزار پریماورا تحت شبکه بدون محدودیت تعداد کاربر و همچنین آموزش تخصصی آن آماده ارائه خدمات به شما کارفرمایان محترم هستیم. ما به شما این اطمینان را می­‌دهیم که با بهره‌گیری از سال­ها تخصص و تجربه، خدماتی با قابلیت اطمینان بالا و بالاترین کیفیت را ارایه خواهیم نمود.

مزایای پریماورا چند کاربره در مقایسه با تک کاربره

پریماورا یک نرم‌افزار پیشرفته و قدرتمند در حوزه مدیریت پروژه است که به صورت تک کاربره و چند کاربره (تحت شبکه) در دسترس است. پریماورا تحت شبکه دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به نسخه تک کاربره است. برخی از مزایای پریماورا چند کاربره به شرح زیر می‌باشد:

  • 1. به اشتراک گذاری پروژه‌ها:

    با نصب نرم‌افزار پریماورا تحت شبکه چند کاربره، شما می‌توانید پروژه‌های خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و با همکاری در پروژه‌ها، مدیریت پروژه‌های خود را بهبود دهید.

  • 2. مدیریت همزمان پروژه ها :

    در سازمان‌هایی که با پروژه‌های متعدد سر و کار دارند و همزمانی و تداخل منابع بر دیگر پروژه ها تاثیر می گذارد، راهکار پریماورا تحت شبکه به سازمانها و مدیران طرح و مدیران پروژه کمک می نماید تا مدیریت منابع و فعالیتها و تداخلات کاری به بهترین شکل مدیریت و برنامه ریزی گردد.

  • 3. مدیریت دسترسی کاربران:

    در پریماورا چند کاربره، شما می‌توانید دسترسی کاربران به پروژه‌ها و محتوای آن‌ها را مدیریت کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا به هر کاربر، دسترسی مورد نیاز را اختصاص دهید و از دسترسی غیرمجاز به پروژه‌ها جلوگیری کنید.

  • 4. هماهنگی و همکاری بهتر:

    در پریماورا تحت شبکه، کاربران مختلف می‌توانند با هم همکاری کرده و به صورت هماهنگ، به بهبود مدیریت پروژه‌های خود بپردازند. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که با کاربران دیگر، برنامه‌ریزی، تعامل و تبادل اطلاعات بیشتری داشته باشید.

  • 5. افزایش بهره‌وری:

    با نصب نرم افزار پریماورا چند کاربره و استفاده از آن، بهره‌وری در مدیریت پروژه‌ها افزایش می‌یابد. با همکاری و تعامل بیشتر، کاربران مختلف می‌توانند به برنامه ریزی فاز یا دیسیپلین خود بپردازند و ارتباط فعالیتها بین فازها را تعریف نمایند و از این طریق از گلوگاه شدن کارها پیشگیری گردد.

  • 6. رفع مشکلات یکی نبودن تنظیمات نرم افزار کاربران و بهم ریختگی فونتها هنگام Import کردن :

    یکی از شایع ترین مشکلات کاربران نسخه های تک کاربره، یکی نبودن تنظیمات برنامه، تفاوت ورژن نسخه ها، بهم ریختگی فونتها یا عدم خوانش فونتهای فارسی در هنگام Import کردن فایل های xer هست که این موضوع در نسخه های چند کاربره وجود نخواهد داشت.

در کل، پریماورا تحت شبکه به شما این امکان را می‌دهد که با همکاری و تعامل بیشتر، به بهترین شکل ممکن از نرم‌افزار استفاده کنید و بهبود مدیریت پروژه‌های خود را تجربه کنید.

علاوه بر این­ها استفاده از خدمات نصب نرم افزار پریماورا تحت شبکه سبب صرفه جویی در زمان و هزینه، حفظ امنیت سیستم، اطمینان از پشتیبانی و رفع مشکلات و افزایش بهره‌وری سازمانی هستند.

تیم ما با بهره‌گیری از مهندسان با تجربه و متخصصین حوزه نرم‌افزارهای مدیریت پروژه از دانش و تجربه آنها برای انجام نصب و راه اندازی نرم‌افزار پریماورا تحت شبکه استفاده می‌کند. ما تمامی مراحل نصب و راه اندازی پریماورا چندکاربره را با دقت و رعایت تمامی نکات تخصصی انجام می‌دهیم تا شما بتوانید با بالاترین کیفیت از این نرم افزار استفاده کنید.

همچنین، پس از نصب نرم افزار پریماورا تحت شبکه ، تیم ما همواره برای پاسخگویی به هر گونه سوال یا مشکلی که شما ممکن است در استفاده از پریماورا داشته باشید، در دسترس شما قرار دارد.

شما می­توانید با اطمینان خاطر این مسئولیت را به عهده متخصصین ما بگذارید تا با کمک تیم ما، نصب و راه اندازی پریماورا تحت شبکه و آموزش تخصصی آن به راحتی و با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن برای کسب و کار شما انجام گیرد. .

خدمات نصب و پیکربندی نرم‌افزار پریماورا تحت شبکه

  • 1. ارزیابی زیرساخت موجود:

    در این مرحله، متخصصین نصب نرم افزار پریماورا تحت شبکه تیم ما به بررسی سیستم‌های مشتری گرامی برای تعیین نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌پردازند.

  • 2. نصب و پیکربندی سرور:

    پس از نیازسنجی و در این مرحله، سرورهای مورد نیاز برای نصب نرم افزار پریماورا تحت شبکه، نصب و پیکربندی می‌شود.

  • 3. نصب و پیکربندی کلاینت:

    در این مرحله، کلاینت‌های مختلفی که به شبکه متصل هستند و نیاز به دسترسی به نرم افزار پریماورا دارند، نصب و پیکربندی می‌شوند.

  • 4. تنظیمات امنیتی:

    رای اطمینان از امنیت سیستم و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به نرم افزار پریماورا، تنظیمات امنیتی ضروری است، که توسط متخصصین ما انجام می‌گردد.

  • 5. آموزش و پشتیبانی:

    پس از نصب و پیکربندی نرم افزار پریماورا تحت شبکه، آموزش کار با نرم افزار پریماورا به کاربران ارائه شده و در صورت بروز مشکلات پشتیبانی لازم انجام می‌گیرد.

پشتیبانی خدمات بعد از نصب نرم‌افزار پریماورا تحت شبکه

پشتیبانی بعد از نصب نرم افزار پریماورا تحت شبکه یکی از مهم­ترین بخش‌های خدمات پس از فروش می‌باشد. پشتیبانی بعد از نصب نرم‌افزار پریماورا تحت شبکه، به عنوان یکی از خدمات اصلی ارائه می‌گردد. پشتیبانی بعد از نصب شامل موارد زیر می‌شود:

  • 1. رفع اشکالات و مشکلات نرم افزار:

    در صورتی که هر گونه مشکلی در استفاده از نرم افزار پریماورا داشتید، تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما است و تلاش می کند تا مشکلات شما را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف کند.

  • 2. راهنمایی در استفاده از نرم افزار:

    در صورتی که به هر دلیلی نیاز به راهنمایی در استفاده از نرم افزار پریماورا داشتید، تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی در مورد استفاده از نرم افزار است.

  • 3. آپدیت‌های نرم افزار

    در صورتی که نسخه جدیدی از نرم افزار پریماورا منتشر شد، تیم پشتیبانی ما به شما اطلاع خواهد داد و در صورت نیاز، به روز رسانی نرم افزار را برای شما انجام خواهد داد.

تیم پشتیبانی ما در هر مرحله از استفاده از نرم افزار پریماورا، آماده پاسخگویی به شما و حل مشکلات شماست.

برای تماس با کارشناسان ما از طریق فرم درخواست مشاوره در ارتباط باشید و یا با ما تماس حاصل فرمایید.