نصب و پیاده سازی سیستم جامع مدیریت پروژه بر مبنای Oracle EPPM

Oracle EPPM یکی از محصولات شرکت Oracle در زمینه مدیریت پورتفولیو پروژه‌ها ارائه شده است. EPPM راهکاری جامع در بستر وب برای اولویت بندی، برنامه ریزی، مدیریت پروژه ها، طرح ها و پورتفولیوهای سازمان است.

این سیستم با قابلیت‌های بسیار زیاد و منحصر به فردی که دارد، به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌نماید تا مدیریت سبد پروژه‌ها و همچنین مدیریت پروژه‌های خود را در حوزه‌های مدیریت زمان، هزینه، منابع و محدوده پروژه با بالاترین کیفیت به انجام برسانند.

این راهکار این امکان را برای مدیران و کاربران فراهم می آورد بدون نیاز به نصب نرم افزاری روی کامپیوتر خود، تنها با وارد نمودن یک آدرس IP در Browser خود (مثلاً گوگل کروم) از هرجای دنیا به محیط برنامه دسترسی داشته باشند.

مدیریت منابع سازمان و تهیه گزارشات داشبورد مدیریتی از دیگر قابلیتهای این نرم افزار هست.

نصب و پیاده سازی نسخه اصلی و اوریجینال Oracle EPPM یک فرآیند پیچیده و حرفه‌ای است که نیازمند تخصص و تجربه‌ی فنی قوی هم در حوزه نرم افزاری و هم تجربه کاری در حوزه مدیریت پروژه و برنامه ریزی و کنترل پروژه می‌باشد. در این شرایط تیم ما امکان پشتیبانی کامل هم در حوزه دیتابیس هم خود محصول EPPM  را برای مشتریان محترم فراهم آورد.

اگر به دنبال نصب و راه‌اندازی Oracle EPPM با بهینه ترین شرایط و متناسب با زیرساخت سازمان خود هستید، به گونه ای که علاوه بر نصب و پیاده سازی اصولی برنامه ، نگران به روزرسانی ها و محدودیت تعداد کاربران و پشتیبانی محصول خود نباشید، با سالها تخصص و تجربه ای که در این زمینه وجود دارد، خدمات منحصر به فردی را به شما ارائه می نماییم.

بسته به نیاز سازمان، نصب و راه‌اندازی Oracle EPPM هم روی دیتابیس Oracle و هم دیتابیس SQL Server امکان‌پذیر خواهد بود.

مزایای منحصر به فرد نصب و راه‌اندازی Oracle EPPM

در این راستا ما با توجه به تجربه و دانش فنی خود، به شما کمک می‌کنیم تا Oracle EPPM را به بهترین روش ممکن در سازمان خود پیاده سازی کنید. ما در کنار شما هستیم تا پس از نصب و راه‌اندازی Oracle EPPM، پروژه‌های خود را با بهترین کیفیت و در زمان مقرر به انجام برسانید. همچنین، با توجه به نیازهای خاص شما، می‌توانیم خدمات مختلفی را در این زمینه ارائه دهیم. خدماتی که توسط تیم فنی ما در حوزه نصب و راه‌اندازی Oracle EPPM ارائه می­گردد عبارتند از:

خدمات پشتیبانی فنی پس از نصب و راه‌اندازی Oracle EPPM

شما پس از پیاده سازی سیستم جامع مدیریت پروژه بر مبنای Oracle EPPM ، در صورت نیاز، به راحتی می‌توانید از یکسال پشتیبانی فنی ما به صورت ریموتی و حضوری استفاده نموده و از این راه از خدمات حرفه‌ای تیم ما بهره‌مند شوید. این خدمات شامل موارد ذیل است:

برای تماس با کارشناسان ما از طریق فرم درخواست مشاوره در ارتباط باشید و یا با ما تماس حاصل فرمایید.